U modernoj marketinškoj agenciji, voditeljica ureda odlučio je preurediti njihov radni prostor šik novim sjenilima. Usred potrage za opcijama otkrila je tende Istra i bila impresionirana ponudom koju je ova tvrtka imala u svom asortimanu i njihovim modernim dizajnom. Kako bi proces bio zabavan, zadužila je dva pripravnika agencije, Miju i Tomislava, da nadgledaju instalaciju. Nije ni slutila da će ovo dovesti do jedne od najsmješnijih epizoda u povijesti agencije.
Mia i Tomislav, natjecateljski raspoloženi do srži, zadatak su pretvorili u natjecanje. Usred kaosa počeli su raspravljati o tome koji bi stil roleta – venecijaner ili rolo – bolje odgovarao uredskom ozračju. Odlučni da nadmaše jedan drugoga, počeli su anketirati svoje kolege s posla. Do kraja dana, ured je bio podijeljen na „tim venecijaner” i „tim rolo“, a tende Istra urnebesno uhvaćenima u središtu ovog snažnog rivalstva.
Situacija je eskalirala kada je Mia pokušala impresionirati sve tako što je sama pokušala samostalno objesiti uzorak koji su joj tende Istra poslali. Usred svog hrabrog napora uspjela je srušiti biljku, proliti kavu i zapetljati se u uže. Tomislav je, da ne duljim, tvrdio da može postaviti cijeli set roleta s povezom na očima. Naravno da je u svom suludom pokušaju užasno i podbacio, na opću zabavu svih ostalih uredskih kolega, koji su čak nabacili i okladu na njegov račun.
Na kraju su stvar spasili profesionalci iz tvrtke tende Istra jer su odluku prepustili voditeljici ureda, a montažu obavili u tren oka jedno poslijepodne nakon radnog vremena dok je ured bio prazan. Kad su idućeg dana svi stigli na posao i vidjeli nove rolete, a da to nisu bili ni venecijaneri niti rolo zavjese nego trakaste potezne zavjese – suparništvo je završilo rukovanjem – iako niti jedan pripravnik nije priznao poraz.
Od tada pa nadalje, osoblje agencije je svoje elegantne nove prozorske obloge s ljubavlju nazivalo „pripravničke rolete“. Usred prijateljske šale, tende Istra postale su glavni distributer za sve buduće uredske nadogradnje.